اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سکوت مسئولان فدراسیون بسکتبال درباره وضعیت نگران‌کننده تیم ملی جوانان

تیم ملی بسکتبال جوانان با لغو اردوهای خارجی‌اش وضعیت نگران‌کننده‌ای در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا دارد و در این بین سکوت مسئولان فدراسیون هم جالب توجه است.

سکوت مسئولان فدراسیون بسکتبال درباره وضعیت نگران‌کننده تیم ملی جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بسکتبال جوانان در حالی که باید از اواسط مرداد ماه در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل حریفان به میدان برود این روزها اردوهای خارجی‌اش لغو شده است.

ملی‌پوشان جوان کشورمان که با تصمیم مسئولان فدراسیون حضور در تورنمنت چین را به اردوی اروپایی ترجیح دادند حالا با لغو مسابقات چین بدون بازی تدارکاتی آن هم در آستانه رقابت‌های مهم قهرمانی آسیا مانده‌اند.

فدراسیون بسکتبال که به دلیل مشکلات مالی و ارزی اردوی چین را به اردوی اروپایی ترجیح داد حالا با وجود لغو مسابقات چین هم خبری از برنامه‌ریزی جدید برای این تیم وجود ندارد و این نکته جالب توجه اینکه خبر لغو تورنمنت چین چند روزی است منتشر شد اما مسئولان فدراسیون بسکتبال در این زمینه هیچ اظهارنظری نداشته و سکوت را ترجیح دادند.

تیم ملی نوجوانان که فروردین ما در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانسته نیمه‌نهایی صعود کند دسترنج فدراسیون جدید نبود اما حالا این تیم جوانان صفر تا صد برنامه‌های آن توسط همین فدراسیون طراحی شده و اگر خدای ناکرده این تیم نتواند در آسیا نتیجه بگیرد آن وقت باید مسئولان فدراسیون پاسخگو باشند. کمتر از دو ماه دیگر مسابقات برگزار می‌شود و باید دید در این مدت چه تصمیمی برای ملی‌پوشان جوان گرفته خواهد شد. در همین زمینه محسن شاه‌علی سرمربی تیم ملی جوانان از این وضعیت ابراز نگرانی کرده و گفته است بدون انجام بازی تدارکاتی نتیجه‌گیری در آسیا سخت خواهد بود. 

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول